søndag den 27. maj 2012

Shopping in London!












Gule bukser: Zara     Coral/pink bukser: Monday Bluse: Abercrombie & Fitch    Seler & covers: købt på et market


Kære bloggere!


Nu kan jeg endelig blogge igen jahr!:-)
I Mandags kom jeg hjem fra London, og jeg har haft en fantastisk tur!:-)
Det er er så de ting jeg har købt, jeg er meget glad for det, men træls at tøjet ikke kan bruges lige nu!
Hvis i ikke har været i Abercrombie & fitch, synes jeg i skal tage der ind. Det er en god butik, men en masse FEDT tøj! Der ligger en butik i København, desværre ikke i Århus hvor jeg bor!:-(


I må meget gerne give både ris og ros!


Knus Karoline<3



2 kommentarer:

  1. Fin blog! :-) I skulle bare lige lave billederne lidt større, så det er mere lækkert at se på ..

    hugs
    www.fashbyotherstrash.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak og tak få dit råd!

    kigger lige fordi din blog <3

    SvarSlet